så jävla duktig!

så. då var man klar med kurs 2 :-)
etik och livsfrågor.. check!!
hoppas bara den blir godkänd, men de tror jag den skall vara.
undrar om jag skall lata mej en vecka eller om jag ska rusa rakt in i nästa kurs, ligger ju steget före nu.

raderade mitt facebook konto i går som sagt. i morse, de första jag var på väg att göra var att logga in. snacka chocken ja fick när jag kom på att jag inte skulle göra de..

i morgon blir de jobb, sen clara mys för hela slanten.
lördag är de maskerad :-) har inte kommit på va fan jag skall vara än bara? några förslag?
innan var de ju astrid lindgren tema, men de va visst ändrat nu och öppet för allt.. hmm. svårt!!

nu blir de å fixa lite efterätt innan idol om en timma..
scones? kladdis? glass? kaffet är klart. dags för dagens sista kopp.
sen borde ja märka kläder till dagis också, å så har ja en jävla massa stryktvätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback