världens värsta morsa

efter gårdagens besök på sjukhuset så känner jag mig verkligen så.. jätte hemsk. hon kommer aldrig att vilja gå till doktorn igen. stackars barn.
synd faktiskt för hon har alltid vart väldigt lugn med allt vad medicin och doktorer heter och inte vart räd eller vägrat något. men efter att vart 3 st som hållt fast både armar och ben och huvud på henne för att skölja näsgångar och få i salva i ögonen så var det inget som var roligt längre. plötsligt börjae hon vägra allt, ta temp, snyta sig m.m..

det var en hemsk upplevelse, jag kände mig jätte elak :-(

10.000 prov senare kom vi i alla fall hem, utan något klart besked men med en pencilinkur, så får vi vänta på svar.. dom skulle ringa idag :-)

nu är jag i alla fall väldigt trött på att hon är sjuk, alla är sjuka... kan man inte bara vara pigg och glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback