vår, härliga vår, simning och köksdekoration

tog mitt förnuft till fånga och promenerade ner å simmade. de va inte igår direkt. men huuur skönt som helst.
visst va de kallt ute, men solen sken ju ialla fall.
simmade ca 40min. snabbt å effektivt :-)
bubblade lite.. å såå..

tog en kaffe å en äpplepaj på donken efter.. väntade på att bror skulle svara på mitt mess. men de gjorde han ju inte
han jobbar i samma byggnad, tänkte säga hej eller nått typ. men han behagade svara när jag kommit hem, så de va ju inte mkt till nytta inte.

i förrgår var vi å köpte nya gardiner till Pontus kök, samt en vaxduk (är man småbarnföräldrar så är man)
tänkte ta tag i köket nu å fixa de lite innan han kommer hem från jobbet.
kanske städa lite å fixa å trixa.

i eftermidda blir de bullbak som sagt. gott gott..

har ett underligt sug efter en semla, ja gillar ju inte ens semlor...

kort på köket kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback