nonsen om magi

Det finns stunder, sekunder i livet som är oersättliga. vackra stunder, sekunder då man önskar all tiden kunde stanna och man blev bevarad i stunder för evigt. Det är sekunderna i livet som man aldrig kommer att glömma. Det kallas Magi, när det uppstår ett "moment" i livet.

det fanns en tid i mitt liv då jag inte trodde att det fanns på riktigt, idag vet jag att det händer, då coh då.
inte för att det precis har hänt för första gången, utan för att jag idag kan se tillbaka och minnas sådan tillfällen, och hade det inte vart något speciellt i just dessa ögonblicken så hade jag nog inte heller kommit ihåg dom så bra som jag gör.

Dessa sekunder i livet går ofta att minns, om man bara blundar riktigt ordentligt så på något underligt sätt så kan man nästan nästan nästan resa tillbaka till stunden platsen och tiden. i alla fall känns det så..

jag snackar en massa nonsens, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback