När Liv vaknar på fel sida

Öronpropparna förstör min sömn, ungefär lika mkt som den hjälper mej.
det ända positiva med dom är att jag somnar 1000gånger lättare än utan,
men lik förfannat så vaknar jag av panik, huvudetsprängs, känns som det
fylls och är påväg att explodera. jag vaknar och sliter ur dom. Då verkar det
som om något pyser ur min skalle, som en ballong man släper ut luften ur.

Använder jag dom inte störs jag av snarkningarna, och det nu tillagda
tand gnislet.

förresten, någon som vet vad man gör åt det? barn som gnisslar tänder?
snälla ge mej svar i så fall. jag står inte ut...

jag vaknade i alla fall på helt fel sida.

Telefonen har kastats i golvet, jag har bett folk flyga å fara, sen ändrat planer
ändrat tillbaka.. jag orkar inte.. orkar inte med mig själv :-(

och nej, jag har inte PMS

Pontus och linnea kom, handlade mat, godis å efterätt.
Räkor och blåbärspaj..

barnen har lekt, vi har lekt, gjorde pappersflygplan.
jag vinner alltid, mina plan är alltid bäst.
:-)

/denna är också tagen från google)

sen va de bollibompa och lördagsgodis.

nu åkte dom hem...

i morgon blir de ingen gymnastik för clara.
hon har hostat hela dagen och natten..

blir nog en promenad i stan med Daniel, Michaela och lilla MY  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback