Cleaning lady

Sömnlösa nätter, jag gillar inte sömnlösa nätter.
Clara har hostat 2 nätter i rad. men hon är liksom inte sjuk,
astma? hoppas inte..  jag hade astma som barn, eller har det
fortfarande men inte i lika hög grad.
jobbigt är det i alla fall.
jobbigast är när hon säger med sin lilla ynkliga röst
- mamma jag vill att min host går bort, när gör den det?

ja va skall man svara?
jag önskar också det..

idag åkte skurhandskarna på :-)

(tagen från google)

jag önskar att jag kunde sett ut nått i stil med detta när jag städade,
men måste göra er besvikna.. jag var inte ens i närheten..

sällan jag är hemma under längre perioder.. så nu när jag väl är det
så passa jag på att göra en stoooor städning, inte för att det var smutsigt direkt.
men bara skönt å ha de rent från grunden. :-)

rensning av garderob, damsugning, skurning & damning!
jag älskar att damma, Ajaxen är min bästa vän..
jag älskar lukten och känslan av att det är damfritt :-)


nu skall vi bege oss ut om ett tag,
förhoppningsvis en promenad me Danielito och Michaela och lilla My :-)

sen blir de midda hos kärleken och gårdagens efterätt skall ätas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback