kommit ut ur dimman.. äntligen!

plötslit i torsdags förmiddag när jag stod och lagade en blåbär/hallonpaj som skulle med oss ut i solen och avnjutas så sjönk jag ihop i nån konstigfeberkoma. det var knappt att jag fick ut kakan ur ugnen innan jag kollapsade totalt. sen dess har jag legat handfallen i soffan inte inte kunnat göra någonting på 2 dagar.. har legat som en död sill i soffan.. va hände egentligen? när jag vaknade i morse var det borta.. skönt, men underligt!

så vad gjorde jag på midsommar? låg i soffan och kollade lite smått på 200 olika skit serier.. mest ansträngande igår var nog när jag försökte sätta mej på ballkongen för att få lite frisk luft men fick krypa tillbaka in igen :-(

nog med självömkandet..

nu hoppas vi på en bättre veckan.. 1 vecka kvar till P går på semester. dock kommer jag väl inte få ta så stor del av den *suck* men på lördagen där, innan han börjar jobba igen så kanske vi kan ses... de kallar jag prioritering!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback