helt jävla onödigt :-)

1. Tre namn jag lyssnar till:

Liv. Livan. Mamma

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

svårt, de finns så mkt, men ja e fan jävligt rolig emellanåt ;-)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

mkt där med, men kanske mitt analyserande av allt

4. Detta är jag rädd för:

rädd? nä.. ja e rätt tuff ;-)

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

socialtumgänge, kaffe, kärlek

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

vara utan min mobil, kommer inte på nått mer..

7. Detta tycker jag om att göra:

shoppa, dricka vin, kolla på film, promenera, göra roliga saker med min dotter..

8. Detta vill jag göra just nu:

vrida tillbaka tiden.. eller kanske bara åka å bada?

9. Bästa känslan:

kärlek

10. Värsta känslan:

hat, ilska och ångest

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

öppen, humoristisk, ärlig, generös sen får han gärna vara snygg :-)

12. Är jag kär just nu?

Ja

13. Jag vill gifta mig…

nej, inte som de ser ut idag

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

jag har redan gjort de mesta på min 10saker att göra innan jag dör, men kanske... åka till Indien, hjälpa människor & slå min mamma

15. Min käraste ägodel:

alla mina dagböcker

16. Något jag vill ha i present:

en blackberry

17. Detta har jag på mig just nu:

träningskläder efter min morgon runda

18. Favoritkläder:

jeans, linne - randigt, marinblått

19. Favoritdjur:

hund.. fast egentligen gillar jag inte djur så mkt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

pop, indie, svenskt

21. Favoritlåtar just nu:

bo kaspers - tack för konserten (din jävel) Kent - hjärta

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:


roligaste - matte, samhäll, slöjd, bild
tråkigaste - NO-ämnena

23. Stjärntecken:

vattuman


24. En bok jag älskar:

et ufo gör entré - jonas gardell

25. En film jag älskar:

Romeo + julia

26. Tv-program jag gillar:


nyhetsmorgon

27. Favoritdoft:

cocos olja

28. Detta äter jag gärna:

hemlagat, gärna fisk.

29. Dricker helst:

Vatten, vin eller öl

30. Favoritgodis:

salt lakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semester:


indien

32. Färg på mina ögon:

blå

33. Min längd:

163

34. Jag tror på:

gud

35. Jag spelar:

tuff

36. Person jag beundrar:

många.. mig själv :-)

37. Så här bor jag:
lägenhet i göteborg

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

1 som stått sen i vintras utan vatten

39. Det här tänder mig:

humor, ödmjukhet

40. Det här gör mig avtänd:

tråkiga människor

41. Favoritfärg:

blå

42. Favoritcitat:

puhh.. massa.. "jag går å dör lite grann"

43. En hemlighet jag vet:

kan ja ju inte säga, då är de ju ingen hemlis mer

44. Bästa present jag fått:

konsertbiljetter :-)

45. Senast köpta skiva:

oj.. förra året - bo kaspers - 8

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:


ögon och mage :-)

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

lår och mun

48. Udda förmåga/egenskap:

hmm.. svårt

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

ekorre

50. Vad lyssnar du på just nu?

schulman show på webb-tv

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

vaknat, joggat, ätit frukost, sen blir de duscha, kanske träffa Sanna.

52. Var är dina föräldrar födda?

Mamma USA..Pappa vet jag inte norrland tror jag (snodde syrrans svar, borde ju vara samma ;-))

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

bank ID

54. Vilken är din favoritrestaurang?

AMAZING THAI

55. När badade du i en pool senast?

räknas inomhus pool? i så fall va de inte så längesen

56. Har du varit med i någon skolpjäs?


nej

57. Hur många barn vill du ha?

har 1. men en till skulle inte skada

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

r´n´b och hård rock

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

ja

60. Vad har du för TV-kanaler?

massa konstiga, de vanliga + en massa franska å grejer..

61. Har du åkt moped någon gång?


Ja

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?


har inte men vill väldigt gärna både och

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

tenneriffa

66. Har du en egen trädgård?

Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

inga.. kanske snobben?

68. Kan du alla orden i nationalsången?

de tror jag

69. Badkar eller duschkabin?

badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

moulin rouge

71. Favoritpizza?

hawaii me vitlökssås.. e inte så förtjust i pizza


72. Chips eller popcorn?


popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?


använder inte och kommer inte använda de nånsin

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?


Va? nä iså fall hande ja dött av allergishock

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

äpple

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Pontus och Linnea - oxfile me klyftpotatis och rödvinsås

78. Favoritchoklad?

massor.. mint choklad, eller apelsinkrokant

79. När röstade du senast?

Sist

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

nog för ett årsen kanske

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

ja

82. Är du bra på matlagning?

ja de skulle ja nog våga säga

83. Klarar du att tanka själv?

ja. de har hänt. har dock varken kökort eller bil..

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

nej för fan

85. Pepsi eller Coca Cola?

inget..

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

nej

87. Vad var det senaste du handlade?

hm. en väska eller två, förutom mat å sånt då

88. Har du kräkts offentligt?

inte som jag minns. ja brukar inte kräkas, inte riktigt min grej

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?


kärleken övervinner allt

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?

Ja

92. Kan man vara vän med sitt ex?

hmm.. svårt.. beror helt på omständigheter

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

min dotter

94. Hade du mycket hår som liten bebis?


tror inte det

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Standard telesvar..

96. Vad har du i din väska?

cigg, tändare, busskort, tamponger, pengar, kontokort, mp3 m.m..

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

dricker vatten?

98. Vad är du tacksam för idag?

mina underbara vänner

99. Var hittade du den här listan?

på syrrans blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:


sara Ö, Tebbe, Sara M




Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG ja de e väl bara att ta tag i de hahah :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback