ingen kommer att minnas om 100år

- har lite Kent på hjärnan - ibland har man bara sånna dagar, idag är just en sån dag, när hjärnan tar över min kropp och min verklighet, hela själen är en KENT sång och jag önskar jag var i den.. fattar ni va ja menar?
nää. ja trodde inte det heller, och jag förväntar mig ingenting. Jag ville bara säga det.. varför vet jag inte heller. jag tror inte jag vet nått.

ok, men om vi säger så här då.
vissa dagar känns livet som en del av en Håkan låt? aaah.. då fattar ni, typ sånna där sena varma vår kvällar, när man knallar avenyn upp, lite små full och livet är lite lagom komplicerat.. JUUUUST de..
idag är en sån dag, fast utan att det är vårkväll, det är inte heller varm, och jag är absolut inte lite små full och går verkligen inte på avenyn, men ändå.. en sån dag.

nu svamlar jag en massa skit.. bara skit.

detta är dagens bilder i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback