vitamin water & begagnade skor!

Är skapligt trött på att blogg.se inte publicerar inläggen.. måste man verkligen klicka 20ggr på publicera & spara för att de ska hända något. så irriterande!!

Nu blir de av mot stan, hämta mitt lisebergskort å åka å möta kära Sofie!! de va inte igår!
Skall bli mys.



kom å skratta lite åt mej själv.
Började tänka på begagnade skor å sånt.. SKoskav? nej tack!

kvällen igår blandades av lite vin, hiphop & underhållande historier.
När man träffar en människa som har så många roliga och pinsamma historier
att berätta om annat folk, och händelser ur sitt liv kan man inte låta bli att
bli avskräckt. TÄNK om man skulle bli en persons Roliga historia?

köpte en sån där - vitaminwater när jag hämtade clara i förmiddags.
på spårvagnen hem läste jag på flaskan. jag behövde de skrattet.
VERKLIGEN!!
har ni läst på dom?

"äntligen hemma efter trestegsraket: förfest, vip-kö, efterfest. pompom!
fumlar med nyklarna, tar en pizzakvart å låsa upp. radiostyrning ut i köket
öppnar kylen, bländas av det skarpa ljuset (stänger fort) somnar med skorna på
framför usel sitcom, det är ingen vacker syn. vi vet, för vi har varit där. även vi har
blivit väckta av trummande orch-arme innanför pannloben...
idén till den här drycken föddes precis efter
en sån här morgon, den är begåvad med kalium och b-vitamin.
släng i dig en flaska när du känner att det behövs.
innehållet förvandlar inte orch-armen till skönsjungande alver..
men det dämpar iallafall de värsta trumslagen
(såvida du inte hånglade upp en lajvare kvällen innan)."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback