PissPotta Sa JA!!!!!

"dina händer
dom ber mig sova över
som ett sätt att säga
- tack för ikväll...."


veckorna går fort. Mkt att tänka på. sitter i ett dumt dilemma och vet inte riktigt hur jag ska ta mej ur det.

skola 1
skola 2
eller jobb?

tankarna går fram och tillbaka, de ena är bättre än de andra på nått sätt och vise versa.. suck.
jaja. har ju en å en halv vecka kvar att bestämma mej på. hade velat alla tre sakerna och dygnet hade
haft några fler timmar, vilket jag önskar de allra flesta dagarna. jag hinner liksom inte med.
Missa andra Timo spelningen på en vecka idag. Dumma TID...!! möten å hämtning å jobb å allt..

Annars har dagen vart bra och avslutades med grillning och dagis kompisen :-) god mat, goa barn och trevliga föräldrar :-)

i morgon är de studiedag på dagis så lillan får allt vara hemma och mysa med mig och extra barnet hela dagen.
Helgen bjuder på Kultur Kalas & Håkan Hellström med goda vänner? eller vän? får la se hur de blir, det sägs att det ska regna.. PISSPOTTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback