Sunny Stand Up!!

Hysteriskt kul.
Tack Sanna som tog med mig.
Tack Jennie som inte gick så jag kunde gå.

Fulländade 2h lång komik me de allra bästa i ligan. underbart. magen värker idag. kinderna gör lite ont.
men det är det värt.

tog mig hem i regnet, skrattade för mig själv på spårvagnen, måste sett underligt ut, men tror inte att nån märkte de då 90% av restrerande ressänerär var påverkade av alkohol. skrikande ungdomar, jag hatar dom.. HATAR!
Men igår brydde jag mig inte. jag hade en bra resa hem trots allt. trots fyllot brevid mig som luktade unket urin, trots regnet och kylan, trots ett gäng 18åringa små pojkar som skrek över hela vagnen till några blonda små snärtor som vägrade ge dom uppmärksamhet, trots allt, så skrattade jag..

Man måste alltid vara berusad. Det är allt: det är det enda det är frågan om.
För att inte känna Tidens förfärliga börda som knäcker era skuldror
och böjer er mot marken, måste ni berusa er utan uppehåll.
Men med vad? Med vin, med poesi eller med dygd, allt efter behag. Men berusa er!
// Charles Pierre Baudelair - Tid att berusa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback