Showbiz dinners and the free champagne


men in suits who think they know it all,
no-one knows me but they know my name
that's not real to me

Trodde jag skulle vara ledig idag. men icke.. men de gör inget. det är bara kul och mysigt :-)
somade som en stock igår kväll. tidigt som fasen.. orkade inte ens se filmen.

redan onsdag? vart tog veckan vägen. känns som allt går i ultra fart, hinner inte med,
var de inte juni nyss? har sommaren flygit förbi obemärkt?jag har inte ens badat än..
i morgon e de skolarbete som gäller :-)
sen jobb på freda, sen bröllop på lördag :-)

fredag hoppas jag även kunna inhandla min nya dator.. beslutsångest :-)

Nu ska ja rusa iväg, skulle gjort massa saker nu på morgonen. men hinner inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback