inget smärtar en hjärtlös man

"säg nånting jag inte vet om dig
allt är detsamma
vare sig du vill det eller ej"

Tröttis dagen idag. tack Sanna för besöket tidigare, förlåt om jag inte var så pigg å alert, men de va kul att du kom.
Att du kom trots de som hände sist, modiga du!! trodde de skulle dröja minst 6månader till..

upp och jobba tidigt i morgon.. puuh! hoppas på en lugn natt, att somna tidigt, kanske är de dags å sluta dricka kaffe redan nu om de ska gå?

igår kväll gjorde jag massa vettiga saker, la upp en himla massa annonser, så nu är det bara att invänta mer uppdrag.. kul!!

Igår var också en kväll av sitt slag, jag visste att det skulle komma. ingen kan gå oberörd, eller?

av allt det jag gav
har du ingenting kvar
jag ger vad jag har
men du ger inget.... tillbaks
jag lämnar dig här
jag måste gå nu
för jag vill aldrig bli som du

du sålde våra hjärtan
du sålde din själ
så inte känner du smärtan
när jag tar mitt farväl

INGET SMÄRTAR EN HJÄRTLÖS MAN / Lisa Ekdahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback