vinnare i gårdagens rebus tävling

TJELSI

Jag är 21 år och är diagnostiserad Bipolärt syndrom och Borderline Personlighetsstörning (eller Manodepressiv och Emotionell instabil personlighetsstörning som det också kallas).
Utöver detta har jag även paniksyndrom och ÄS UNS (Ätstörning utan närmare specifikation).

 

grattis! en länkning till Tjelsi´s blogg kommer finnas på min sida t.o.m nästa torsdag!!

 






TEBBE & PETER

Tebbe, vem är jag? Bra fråga. Den 27 maj satte jag mig på flyget ner till Thailand för att möta upp min man som varit och rest i världen sen i mars. Vi reser runt i Asien och på den här bloggen kan ni följa våran resa i ord och bilder.

Just ja, måste nämna att jag är stort AIK fan och vi har inte riktigt bestämt när vi ska åka hem ännu men om AIK spelar om guld så ser november ut som en bra månad.



jag skulle länka Peter också. men.. jag hitta inte hans blogg adress.. hihi. så tji fick han!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback