håkan på liseberg/bacon i ostsås/angered/fototävling

då var väl denna dagen nästan över.

trodde mej ha en sovmorgon men visst fasen vaknade jag tidigt ändå :-( suck, men de var ju bara att hoppa upp och äta gröt.. de e gött de.

satt och kollade lite klipp på håkan, från i fredags. jag missade ju som sagt spelingen på liseberg. attans korv.
men de verkade som de var underbart, underbart som bara han kan göra det.
får vänta till nästa tillfälle, och det, det får jag bara inte missa.

sen åkte jag till andra sidan stan, göteborgs baksida. ja ni vet, ni som känner till stan. just de ja, ANGERED
jag åker ju dit lite då och då, för att jag än så länge är tvungen. men snart är det över.

de gick bra i alla fall. som väntat.

sen åkte jag lite till, till en annan del av stan för att hämta min underbara på dagis.

vi lagade lite mat,

bacon, pasta och ostsås

himla lätt och smidigt. å jävligt gott.

ni vet ju att jag inte gillar bacon, men om man geggar in det i ostsås så funkar det. för då känner man ju inte den där bacon smaken :-)

just ja. jag fick ett gott samtal i morse från en tidning jag kontaktat ang en fototävling vi håller på att fixa på
facebook i en grupp.. de ville vara med och publisera finalisterna och sponsra med priser...
så nu e allt fixat. nästan. bara en sak kvar. men de grejar jag i morgon.

ni ska de kollas på FÄRJAN
sen roast at berns

Kommentarer
Postat av: Camilla

Näe, förstår det..har man barn får man vara glad om man ens får gå på toaletten i lugn och ro :p



Kul att de vill sponsra din tävling, grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback