en sån där dag

när allt går jävligt långsamt å man känner att allt får ta sin tid, det är en sån dag i dag

tackar alla som var me på mina rebusar de senaste dagarna. i morgon kommer en ny.. om vi nu får en vinnare i dagens dvs.

vaknade 8 i morse.. fast jag hade sovmorgon.

äggmacka och thé..

bakade kladd kaka me clara i förrgår..


(klicka på bilderna så blir de större)

annars har de senaste dagarna förgyllts av underbara barn, mkt skratt med min syster och mys med min dotter.

igår kväll tog jag en promenad till kallebäck efter att jag lämnat av lillan hos sin pappa efter att vi vart hos sara.
de va jävligt skönt..

nää.. nu kanske man ska fundera på att göra nått vettigt idag..

ikväll blir de mat å film hos pontus kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback