va fan
jag vet inte hur jag ska kategosisera detta inlägg eller kunna sätta någon rubrik på det heller för den delen.

jag vet inte om jag kommer att klara av detta. jag känner att jag kanske inte kommer göra det,
jag behöver hjälp på vägen för att övervinna det hela.
allt jag gör att handlar om att bli nått som redan har funnits.
inget jag gör är något nytt, allt har redan gjorts.
jag kämpar för att vara något mer än det, men de fungerar inte, hela tiden blir jag slagen av att det redan har gjorts.
inget blir något speciellt eller annorlunda.

jag har aldrig vart i denna sitsen innan. men de har, de har redan gjort allt.

åker vi på semester, så har dom redan vart där.
bakar vi bullar, har dom gjort det
firar vi farsdag, så har dom redan gjort det, och det ända som egentligen spelar någon roll för mig är att det ska bli bättre än då.
idag orkade jag inte ens försöka. jag är nedstämd av tanken på hur dom hade det då.
vankas det kalas, så har dom redan planerat ett tillsammans. som säkert var mkt roligare än detta
vi renoverade hennes rum, som dom gjort om tidigare,
planerar vi att fira jul, så har dom redan gjort det

jag orkar inte

jag blir bara påmind om någon som var bättre än jag själv

läser jag en bok, så har dom köpt den till henne..

hittar man kläder så har dom köpt det till henne

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag känner så väl igen mig i detta. det är precis såhär vi har det. som i skuggan av någon annan.. hur orkar vi? jag vet inte. kärleken som driver oss. möjligt. men om nu kärleken är så stark, att den kan driva oss till att kämpa. borde inte då kärleken vara så pass stark att den tar oss igenom? eller hur jävla länge är tanken att vi ska kämpa. tills vi förgör oss själva och de som vi älskar mest? jag har inga svar liv, bara fler frågor.

Postat av: Stefan Falkelind

Det blir bättre. Jag lovar fast det är svårt att se det nu.

2009-11-15 @ 01:28:44
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Ajdins mamma

Nu är det tider då varje krona är guldvärd och alla extrapengar är varmt välkomna.

Du har chansen att vinna 500SEK i kontanter. Besök min blogg för mer information.

2009-11-17 @ 15:42:09
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback