så går ännu en dag och kommer aldrig åter



i morse kunde jag faktikst sova, till min egen förvåning så vaknade jag inte försen halv 10. jag hade vart helt inställd på att minst vakna kl 5 liksom. så de var ju en skön överaskning. dock så somnade jag rätt sent.
hade en sån där kväll för mig själv, när man rensar allt i huvudet och försöker hitta lösningar och svar, som man redan innan vet inte finns, men huvudsaken är ju att man vill, försöker.. eller så gör man de för att vara lite självömkande? vad vet jag, typ!

Lyssnar på Timo, Moneybrother, Håkan och en massa annat. sånt som man kan göra när man är själv.
ibland är det rätt skönt.. 

nä. man kanske ska ge sej ut i kylan, i de där 7 minus graderna som finns utanför mina fönster.
måste handla cigg och forsla min tvätt till min man :-)

ikväll ska ja banne mej dricka glögg, vare sej han vill eller inte. så ska jag sätta på en film, som jag vill se så får han minsann sitta där snällt med mig under filten i soffan och nicka å le och låtsas att han också vill. så ska han dricka glöggen, även om han inte tycker om det, (jag vet inte om han gillar glögg) och vara NÖJD.
sen ska jag åka hem, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback