fredag, borde heta fred dag.. eller?

veckan har vart fylld av stön å stök å bök å bråk.
hur mycket ska man tåla, och hur ska man göra?
när tar orken slut? och hur mkt är det egentligen värt?

jag vet inte. jag vet ingenting.

så om inte veckan vart nog fylld av bråk med barn
så ska helgen börjas med gråt och gräl..

räcker det att veta att han älskar mig? att det är mig han vill vara med?
tydligen inte. jag måste veta att jag kommer först.. att det jag tycker
betyder något för honom.
hur vet jag det? när han tar andras viljor före mina..
när det är lättare att behaga nån annan än att se till mina känslor..

ja vet.. vi sover på saken

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

fin blogg :)

Postat av: Marielle

Hejsan! var gärna med och tävla om ett VALFRITT smycke från by M's vinterkollektion på min blogg =)



kram

2009-12-13 @ 15:50:14
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback