sjuklingar

har vart sjuk några dagar nu.. haft feber och en massa hosta. har tyckt lite synd om mig själv faktiskt.. men sen blev lillan värre å då kunde ja liksom inte me längre å klaga på mitt eget mående.. så ja la allt på henne...

fast ja måste bara få beklaga mej lite.. ja å mamma åkte te akuten i fredas vid 12-halv 1 på dan.. sen satt vi i typ 17 timmar å vänta innan läkaren kom å kolla på mej.. jag hade typ jätte mkt feber å hosta å svårt å andas..
först kom vi liksom in på undersökning då dom tog blodtryck å ekg å temp å så... sen satt vi till kl 4 på efter middan å vänta på ett rum.. då kom ja å en man in i "gipsrummet" å fick var sin säng. sen först typ 6 på morgonen kom läkaren.. de e helt sjukt dåligt.. i alla fall.. fick gjort lung röntgen å ta blod prover.. men d va ju ba influensa så dom gjorde inget..
så man kan i princip säga att jag kom dit i onödan.. anledningen till att jag åkte dit va ju att ja ville andas cortisone.. men inte ens de fick ja eftersom den dumma idiot läkarn vägrade lyssna på mig.. så ja fick ett resept på ventoline.. å de va ju bra.. för de behövde ja ju nu när hostan e jobbig...

låg i alla fall i säng i 2 dygn efter det

sen i går åkte ja å billy in me clara.. hon hade 40,4 i feber när vi kom in... hon har samma sak som mej. men de e fan 1000 syndare om henne... hon e helt väck... stackarn...

mamma och sebbe har vart här i veckan också.. dom åkte hem i morse...
vart påstadsmuseet me dom.... vart lite på stan å så.. kul.. nu har sebbe fått sitt x.box... äntligen!!

han fyller ju år snart oxå...

å vi har köpt en ny vagn .... sålde den rosa och köpte en blå beige annan jogger.. mkt mindre och finare...

köpt en massa nya kläder te clara igen.. hon växer ju som en galning... nu väger hon över 7.. 7, 36 eller nått tror ja de va.. ska te bvc på onsda igen... får se.. hoppas hon e bättre tills dess....

nu ska ja hoppa ner å kolla på wallander - hemligheten.... hihih

Kommentarer
Postat av: Ema

Massa styrke kramar på er tjejer! Vi längtar efter er!! Puss å kjam

2007-03-06 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback