ted´s ballad

hej igen...
känner mig skön och utpratad nu.. kunde säga allt jag ville få sagt och gå därifrån med ett leende på läpparna och lite mer hopp i kroppen än vid dom tidigare besöken.. jag talar om mitt möte på familjerätten idag.. de gick bra!!

åkte hem te sanna och johan i morse och kollade på när sanna febrilt försökte steka pannkakor.. gick la så där. men hon lyckades.. på sitt egna lilla vis.. du e duktig..
GRATTIS TILL DITT NYA JOBB.... känns som man e på väg nån stans... de går liksom bra nu..!! äntligen, tycker vi förtjänar det båda två efter allt underligt som hänt de senaste åren vännen!!

sen bar jag i väg te mötet.. å de gick ju som sagt bra..

åkte te sanna å greja... laga mat å så te clara...

i kväll blir de å glo på heros.. en serie.. för som sagt.. jag har ju tyvärr missat min chans till mitt veckliga O:C tittande...(smäll i pannan) PUCKO LIV

nu ska clara få mat.. å sen ska jag trötta ut henne så hon sover som en stock i natt..

kram på er alla.. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback