sjukt meningslöst

jag fyller år i morgon...21...egentligen borde det inte ens firas.. men de e ju som så mycket annat.. enbart en anledning till att förtära alkohol och umgås me sina nära och kära... vilket e väldigt trevligt.. men ändå.. ok nu har jag fyllt 15... sen 18 och förra året 20.. dock så hade jag en totalt misslyckad 20års dag, och firande om man bortser från middagen me alla mina syskon å min mor å mina darlingar.. de små..  men just som traditionen att gå ut å ha ball me vännerna.. nja.. ja va på teater me min klass på kvällen å hets åt en rosa prinsess tårta.. och va gravid typ.. å min dåvarande pojkvän va ute me sina vänner på krogen hela natten och sket totalt i att de va min dag... jag kan inte än i dag förstå varför eller hur han tänkte.. men de  e som me mycket annat när det gäller honom.. efter ett tag gav jag liksom upp att ens försöka.. men nu e de i vilket fall som helst inte relevant längre... så... fuck off....!!
så egentligen borde jag kanske fira denna dag i alla fall... fast ta igen de som jag missade förra året.. de ska i alla fall bli himla trevligt i morgon...

har precis lagt lillan... gott att hon kan sova en stund så jag får lite tid för mej...
ska ju i väg sen te BVC på vaccination å hälsoundersökning.. sen e ja bjuden på midda hos sannas mamma.. antagligen lasange.. vi e ju alltid hungriga när vi kommer dit av nån anledning... hahah!!

nu ska jag ta mej en cigg å dricka en koåå thé.. gottans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback