satsning

va på en långpromenad igår.. som sagt.. 3 timmar va vi la ute kanske.. jätte skönt å de va gör fint väder.. även om vi först satt inne en timma å väntade utsnöovädret som drog över oss... eftersom idioten (inga namn nämnda) aldrig kan komma ihåg att skicka me regnskyddet.. kännde mig något låst.. tänk då om de skulle regna i 3 dar??
vi va i alla fall nere i hamnen å gick.. sen åt vi go mat.. mumma!!
fast kan inte alla barn jag känner som e som clara va typ större än henne.. snälla! hon e ju jätte liten, å då e noa ändå en månad yngre typ... sjukt!!
undrar förresten vart maria tatt vägen.. hon kan la inte fortfarande vara kvar??

ska te familjerätten idag.. själv.. för han "hinner" tydligen inte.. vilket iofs bara e till min fördel... då får jag ju chansen att säga allt de där som jag kanske inte annrs kan göra... de blir nog bra de här.
i mån får ja pengar.. eller lite.. jag får ju jeans pengarna.. gött.. men ja ska ju inte köpa dom förrens på freda ändå.. ja å david ska på stan.. sen ska ja träffa hans vovve.. å kanske höra nån låt (gapar högt) SANNA!!! hahaha...
väntar på att lillan ska vakna igen..så ska vi hem te sanna å johan å dricka en kopp kaffe innan vi ska iväg.. kanske kan köpa mej ett paket cigg.. igår rökte jag bara 2st på hela dan.. känner mej sjukt stolt vilket jag inte alls borde göra eftersom de handlade om brist på cigg å inte viljan att inte röka.. sen kom du å förstörde de genom att ha köpt cigg.. men va fan.. 2 e la fan grymt bra om man jämnför me typ 10-15 om dan i alla fall... eller??
men aa ´sen kommer ju pengarna å man e inte alls lika bra längre...

SATSNING!
jag har skickat i väg mina komvux ansökningar nu på morgonen-- alla kurserna börjar vecka 12.. sökte naa hisa fekb psyka samb och en till men den minns jag inte nu..
de e distans kurser alle sammans.. å då kan jag ta ut mindre föräldrar dagar och få csn i stället.. vilket bidrar till att jag får mer pengar.. samt sparar dagar så hon kan va hemma längre... plus att jag inte behöver läsa lite mycket te hösten.. när jag skolar in henne på dagis... jätte bra!

nä.. ska nog sminka mej lite..

shit jag somnade ändå strax efter åtta i går kväll.. helt sjukt typ.

sitter å funderar på vad jag önskar mej i födesedags present..
förr va sånt jätte lätt.. då visste man alltid typ flera månader innan va man ville ha.. men nu  e de inte samma sak längre.. kan inte komma på en ända sak som jag bara jätte gärna vill ha... asså klart att jag vill ha nya kläder å så.. men de vill man la alltid.. men inget så specificikt som jag kan komma på... de skulle va jeansen.. men dom har ja ju redan fått.. så de räknas la bort... sen  e de liksom itne nått mer typ..

hade vart kul att få en massa presentkort... men sen vet ja ju me mig att om jag får på typ h&m eller åhlens så kommer de ju resultera i att jag köper till clara i stället... men typ mq hade ju vart grymt bra.. haha eller carlings, eller bikbok eller gina.. mm.. fan kläder e de ända jag behöver.. å pengar såklart.. sprit e ju oxå alltid trevligt...
men de  e så mycket annat jag hellre vill ha förutom materiella saker..lugn å ro.. lite ledigt... mina vänner... vara frisk.. åka te sthlm igen snart å träffa mina älsklingar.. både barn,, syster, mamma å min annelie så klart.. kan ju hoppas att hon kommer ner.. de önskar jag mig nog mest av allt... sen en resa kanske.. att en å annan människa inte fanns... att clara har de bra... att jag har det bra... en vinnande triss lott me en hög vinst?? aa de e ju massor..
FRED PÅ JORDEN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback