ett virrvarr av saker som händer

kollade på tomten e far till alla barnen i går. drak kaffe, åt macka och glass me oboy..
va hos min bror innan och clara lekte av sig lite me morbror jon å jessica...
innan de va ja hos maria å hon tvättade våra kläder å jag passade barnen..
å efter tvätten va ja på torget å shoppade upp mina presentkort... 4 tröjor och nya träningskläder--

man kan bli så förvirrad.. man vill en sak men ändå inte.. man e så säker.. men även på något annat.. de blir så kontigt liksom.. man vill och tänker på något som man inte alls borde egentligen.. de ena känns merrätt än det andra.. fast det som känns mer rätt.. är mer fel än det andra... hur gör man liksom för att komma underfund med va man egentligen borde?? allt e ju så himla trevligt... allt är bara bra... och det e bra.. allt.. jag vet inte.. vet knappt vad jag pratar om längre...

ja ja vi får se...!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback