kent

Ser du nån så skjut
jag står bakom tätt intill
å jag är bara ljud
så jag rör mig som jag vill

shit va ja saknar att lyssna på kent.. fattar inte varför jag aldrig gör de längre.. sk anog fylla mp3n me kent nu.. me bara sånna bra låtar:
ögon,
rödljus,
pojken me hålet i handen,
gummiband,
vintervila,
dom som försvann,
 400slag,
sverige,
duett,
just like money,
noll,
en helt ny karriär,
spökstad,
verkligen,
chans,
innan allting tar slut,
saker man ser,
vi kan väl vänta tills imorgon,
utan dina andetag,
ingenting någonsin,
jag vill inte vara rädd,
vad två öron klara av,
ingen kommer att tro dig...
ja man kan la inte sluta rabbla låtar.. men min mp3 e bara på 256. så de får inte plats så jätte massa...

Snart är hon här, min nya du
Nej, hon är inte lika vacker
men jag tycker att du ska gå nu

Visst, jag har suttit här för länge
Men du har ingen rätt
att bedöma hur jag mår
Älskade dig då men inte längre
Försök att förstå mig om det går

de e sjuk hur insnöad man kan bli på saker.. du vet de fanns en tid då jag somnade tillskivan isola varje kväll.. speciellt ja och annie.. vi kunde sitta å dricka the en natt och nästan uteslutande tala om kent.. de tar aldrig slut liksom.. för nån vecka sen satt jag och klurade på ett blogg inlägg som bara skulle innehålla låtfraser ur kent texter.. de gick bra till en början sen spårade de ut och jag förstod inte sj va jag menade med olika saker, i vissa fall kan de ju vara menat att saker står mellan raderna för att inte alla ska fatta inebörden utan bara vissa uteslutande personer.. men i detta fallet fattade jag inte ens sj.

jag vet jag och sanna när vi va som värst på lunar och skrev dagbok där.. vi satt en dag och skulle läsa igenom dom gamla.. vissa saker va helt solklart va vi hade menat men andra saker fanns inte en chans i världen att man kunde förstå... men kul hade vi i alla fall... önskar man hade sparat dom.. men jag slängde dom i ilskan nån gång.. antagligen nått av de dummaste jag nånsin har gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback