helg igen!!

shit va denna veckan bara har flugit iväg.. minns inte ens början på den knappt och nu e den slut snart.. knepigt de där..
kollade oc me sanna i onsdags.. dock så har jag ju redan sett det avsnittet.. men vem kan låta bli att kolla igen??? på dan va ja på babycaféet me maria å camilla.. himla trevligt.. lite folk å så.. clara fick sin första puss av en liten kille på 8/9månader.. jonathan.. åå såå sööött!! sen gick ja å maria te jon å jessica en sväng.. andra dan i rad som jag va där.. köpte en wienerlängd å tog me oss.. drack thé å tjata gojja typ

i går hade jag en sån där irritations dag när allt bara känndes fel.. kan upplevas som tråkig och deprimerad dessa dagar när jag egentligen inte alls e de.. dan fick ett otroligt kul slut i alla fall.. spelade 90-tals T:P.. sjukt roligt... jocke jag daniel å petter... å vi va så bildade.. eller.. en massa garvattacker. massa läsk, å chips å grönsaker me dipp.. lakritssnören å djungelvrål.. aa de va fan helt sanslöst kul!!!!

i kväll ska ja va me julia.. vi ska kolla på sex and the city å ha en tjejig kväll... så mysigt..

å i mån fyller jesica år.. ska hem te henne på kalas å så.. va trevligt de ska bil ;)

det kan ta slut imorgon
eller hålla på för alltid
ibland är det så
för den här gången
krävs det mer
innan jag öppnar armarna
förlorar mig
och känslorna faller fritt
för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev förstörda?
men allt det här vänder sig
in i mig
när jag tänkte på dig
kände du mig?
allt roligt börjar
och slutar med
att vi är nere och ute igen
(men vad behöver vi egentligen?)
jag vänder om,
hon bara ler
allén är inte så dålig ändå
när du går brevid
och det är så jag säger det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback