Han Är En Sån...*****... Som Jag!!

Han är en sån som inte visar sina känslor,
även om han ser och vet att den andra känner nått med
Han är en sån man inte ska fall för,
en som bara får det att göra ont för att man inte får veta hur det står till,
vart och vad han vill,
Han är en sån man inte vet riktigt varför man träffar
Han är en sån som e omöjlig att vinna,
man vill o vill o vill. men inte kan få
Han är en sån man inte vågar gräva djupt i,
för då går allt förlorat, den lilla chans man har
Han är en sån man inte känner,
och inte heller vet varför han finns därintill
Han är en sån som är för stolt för sitt eget bästa,
en som inte tar initiativ men aldrig heller säger nej
Han är en sån som ringer om man ber, eller när han e full
Han är en sån som e nyktert stolt,
eller handlar det om blyghet
Han är en sån som väntar på att andra erkänner,
och kan först då släppa in för att inte visa sig eller riskera att bli sårad
handlar det om svaghet?

själv är jag stark och skulle aldrig buga mig för en sån
jag är en sån... en sån som han...

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow.... nästan skrämmande hur vissa saker kan stämma in på folk..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback