freda/lörda


ja va på fest igår i alla fall.. kände mej lite si så där.. som om man inte hörde in då alla där hade en gemensam nämnare.. kallad BK.. men dom va snälla i alla fall... ja va iaf omtalad.. haha

de va en liten bebbe där på 2-3veckor... shit va hon va liten.. jag kan inte minnas att min lilla terrorost har var en sån liten osyldig fis... sååå j_vla söt.... fatta att man vill ha en till eller.. längtar så sjukt. kunde inte slita min blick.. haha.. åååååh!!!

ja festen va kul ändå... sen drog vi till Inferno.. de bjöds på drinkar å shots.. å ja smuggla ut en öl till hem färden... skåningarna va där-- jätte trevlig.. haha...

de satt en trubadur på bussen in till stan från hisingen i går.. me gitarr å allt å spela å sjöng.. han va jätte duktig..(lyssna dock me ett halvt öra eftersom jag alltid har min mp3 på när jag färdas)

sen blev vi attackerade av en dum hund när vi skulle käka på mac´s... herrn va lite otrevlig ja anser väl att de får man va i ett sånt läge.. nör de kommer en stor lös hund å hoppar på en kl 4 på natten mitt i bilvägen.. å inte ser en skymt av ägarn..så de så..

6dounuts.. popcorn, pringles 2cocacola och 2 varmkorv.... gööööttt!!


kan erkänna att ja e sjukt bakfull i dag.. men de e de värt..


skulle gymma halv 11 i morse.. ställde larmet på halv 10.. men när de ringde i morse va ja så arg.. ja trodde att de som vanligt va en full dum sak som ringde å att de va natt.. så ja stängde av mobilen.. sen när ja nu vakna insåg ja att fan... sanna skulle ja ju möta--- de va de som ringde.. hah.. men men.. sånt händer....


nu ska ja la ta en cigg.. å lite vätska.. sen e de sängen som gäller igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback