Don't leave me high

Don´t leave me dry
You'd kill yourself for recognition, kill yourself to never ever stop

You broke another mirror, you're turning into something you are not


Det börjar närma sig helg. 2 dagars jobb, en kvälls ledighet. Idag har vart en allt annat än bra dag, allt har känts åt skogen, i alla fall fram tills syster kom hem me kakor till mig. vi har haft kak, bull & tårt frossa.. då kan inget vara dåligt. förutom nu efteråt när ångesten kommer krypandes in på skinnet. känner mej äcklig.. men de va de värt. de är de alltid värt, fast jag känner en ånger. skall på babysim i morgon, kommer känna att kakorna syns utan på min kropp. men jag är van.

i morgon är de fredag... kanske ser de ut så här på kvällen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback