ParkLördag

hemma efter en dag i parken med S & L å clara förståss.. sen kom B in å hängde lite grann.
Snart kommer Sanna å vi ska Peppa Håkan i högtalarna ett tag innan vi beger oss in mot nästa
park.. parkLördag?
var på stan i går kväll och betedde mig fjortis, dricka öl i 7eleven mugg kändes liiite befängt och lite udda.
Polisen jagade oss (nästan)
blev av med pengar som inte skulle användas. minus 500:- i fickpengs börsen.. usch!! jag hatar stan, jag hatar fulla människor, jag hatar allt som har med massa folk att göra.. fast iofs jag var nog bara klantig å tappade den när jag skulle betala min öl gissar jag.. *suck*
kom hem i bra tid, vaknade i dålig tid (förtidigt) och hann både med storstäd och omöblering innan jag entrade lekparken 11 i förmiddags. de ni, effektivitet kallas det :-)

nu skall jag svida om till Håkan Kläder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback