sommar

Så var ännu en dag avklarad, bokat in 2 nya jobb :-) pluggat, annonserat, ringt viktiga samtal & bakat.
känner mej lite halv duktig så där..

kollade igenom sommarens bilder för å lista ut va jag har gjort dessa varma månader, men allvarligt nu,
vart fan tog sommaren vägen..
jag har typ grillat två gånger, båda gångerna va me Tebbe å Peter å Clara m.m. å ingen av gångerna va nån sån där typisk sommar grillnings kväll, jag har inte heller badat. jag har vart på stranden, men inte badat.. jag har inte åkt båt, mer än en färja ute i skärgården, de där emot var de mysigaste och mest sommriga jag har gjort i år

Så.. vart tog denna sommaren vägen då?

här är lite bilder i alla fall. ni har säkert sätt dom innan,
men detta var min sommar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback