Livet är ett stort humoristiskt program!

There we stand about to fly
Peeking down over land
Parachute behind
What was that moment for which we live?

En störtskön blandning av barn, kaffe, sol & regn, sommarlov, semestrar, stränder, parker me gröna ängar, sena nätter, dåliga filmer på tv, sommaren med Ernst, bråk, konflikter, sammanträffanden.. humor..
allt jag ser är humor, guds påhitt.. eller nått. och det tackar jag honom för..

Nånstans så tror jag att allt har en mening..

It crept up on me
Ignored all my pleas
Begging to leave
No justice to name me
Fell out of the sky
Cease it to be
Without a reply
Gravity fails me
And when I awoke
I knew what was real
Hope to convince you
Lies they all torture me
Opened the door
Knew what was me
I finally realized
Parachute over me

Kommentarer
Postat av: BNA

Är du religiös?

2010-07-29 @ 10:28:47
Postat av: Liv

nja.. nått mitt i mellan :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback