Början på år 2

igår kväll kom han hem från fjällen, han å lillan. jag var på apdåligt humör, men vem hade inte vart de?

kan inte säga att det började på bästa sett. en kväll av skrik å hårda ord,
men som vi avslutade kvällen med att säga, har vi inte gjort slut hittils, så varför börja nu?
det går ju knappast att få det värre än det redan vart, eller? så visst visst. still going strong.

idag ska det hämtas nya stolar på chilli


kommer bli jätte fint tror jag..,

sen ska de shipppas grejer, hämta lillan käka gott.. sen.. ja då lockar sängen. igen.
idag e jag verkligen inte pigg,

snart blir de å fara till stockholmo igen :-)
den 5mars
men först. den 2mars blire OST & VIN provning.. de ska bli grymt spännande.

i mån hoppas jag på att få komma iväg å leka me claras kusiner lite grann :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback