hjärterdam

Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
och när jag känner så då tänker jag på dig
allt är så förgängligt allting kan briserna snart
men du är oförstörd för mig
du är oförstörd för mig



Helgen är över och sömnen börjar komma tillbaka.
Skolan har börjat och vardagen börjar sakta men säkert etablera sig i mitt stressiga liv.
Varför är det så stressigt? egentligen gör jag ju inte så mycket, eller? vad är det som stressar,
vad är det som gör att jag måste göra massa saker hela tiden?

Helgen avslutades med ett behövligt hemma SPA, bad, film, tända ljus och choklad.. underbart!

Har jobbat ikväll, redigaret bilder och text för foldrar och presentationer, visit kort m.m.
sånt jobb gillar jag.. de skulle jag kunna göra hela dagarna. men ack nej!!



men nya dagar väntar med nya tidsfördriv
och allting liksom kräver mera nu
så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv
älskade älskade du



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback