liv goes "sno listor"

en lista tagen utav Malabuz

När jag käkar - vill jag ha god mat
Om jag skulle ta en piercing - skulle jag ha de i örat för det har jag inte
Idag så var det - tungt och jobbigt för det mesta
I morgon så ska jag  - hm.. lämna lillan på dagis
Min pappa är - död
Jag tycker inte att - kassler e gott
Så fort jag vaknar så - måste jag gå upp
Det pinsammaste som hänt är - kan inte bestämma vad
När jag dör - kommer jag till nangiala
Det bästa med läsk är- inget
Jag älskar sommaren för att - det inte är kallt
Disney är - fina grejer
Jag tycker att godis - är överskattat
Mitt täcke är så himla - kallt
Om 6 månader - hoppas jag att jag fortfarande är lika lycklig
Just nu tänker jag- att barnen snart ska sova
Jag vill- krama min prinsessa i kväll
Lyssnar på- charlie och lola på barnkanalen

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för visiten ^^. Jo man måste bli stark bara för att orka stiga upp och möta nästa dag, jag har redan upplevt så mycket ont i mina dagar så jag måste varit en hemsk människa i något tidigare liv kan man tänka ibland. Förlorat mamma o pappa redan i cancer o nu har mitt barn cancer,inte det roligaste nej. Men det som inte sänker en, det stärker en sägs det.Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback