ett försök till att trottsa antibiotikans lagar

ja helgen har gått och jag har fått svar på min gåta om magen,
jag har inte klagat i onödan och använt min mage till en ursäkt
att låtsas vara sjuk
jag har en infektion i den som numera botas av antibiotika i
10dagar, så de så. nu vet ni alla det!
idag är det mest synd om mig i hela världen.

igår va de skoshopping me stora tösen, då hennes
far låg hemma och var döende,
ja ni vet ju alla hur män är när de är lite förkylda ;-)
så ja tog med henne på stan. mötte sara å twinsen
handlade skor och fikade lite.

väl hemma vanskades kycklingsallad! mums.
sen vart de ensam mamma söker :-)

jobbet kallade i morse,
trot eller ej så åkte jag dit
dock är jag hemma igen.

jag kan inte leva med antibiotika ikroppen,
jag blir som en levande död. helt förstörd

så självklarheten att ligga i sängen lockade.
så nu e jag här,
levande död!

vi får väl se!!

Kommentarer
Postat av: ciara

ja,där ser man!

krya på dej o skönt att dom såg vad felet var..Jo,karlar!!Domkan bli sjuka dom..hihi

Kram/Ciara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback