yesterdays dreamer



i måndags tog vi bilen upp till VANN spa. mitt ute i ingemansland låg det, i alla fall så kändes det så
när vi kom dit och skulle checka in, så hade inte vår bokning blitt uppskriven. tur då för oss att det inte var fullbokat så vi fick åka hem från ingemansland :-)


vi fick ett nytt rum, och behandlingen var bokad vid sidan om. så allt var som det skulle igen.

sen badade vi lite. blev masserade med lera och fick ljus terapibad! och skrubba oss!
kände mej som en ny människa efteråt, sen badades de lite till innan vi tog oss upp på rummet och klädde oss för midda.. tog en kvälls promenad :-)


middan. puuh de vidrigaste jag ätit, förätten i alla fall. anklårs paté tror jag det benämndes som.
liktade kattmat,
såg ut som kattmat
och smakade kattmat

tur att fisken man fick till huvudrätt var godare.

kvällen vart lugn, morgonen tidig. frukostbuffén god och hemfärden trött..

ikväll blir det vegas a la Göteborg :-)
put the high heels on!!


Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

vad underbart att få åka på spa. Det vill jag också göra.Du kan bli veckans blogg på min blogg. Anmäl din blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback