underbara!


imorgon ska jag med Sara och kidsen till bvc. underbara små liv. ska ta med lite kläder till dom också.
sen kanske man kan ta en fika eller nått..
åå jag tycker om dom så mkt. de e så fina.




nu ska vi hämta linnea och ge oss ut på en cykeltur till delsjön. sen blir det lasange (pannkaksblogg) mohahah!
saknar sommaren lite grann. kom på att jag inte badade en ända gång i somras

så då har ännu en dag nästan gått obemärkt förbi.
ibland känns allting väldigt platt. enformigt.

*när hösten kommer och tiden gått för fort,
när allt känns på rutin och redan gjort** // winnerbäck

lite så kan det kännas.
men jag glädjer mig åt att om en veckan har han semester och förändring kommer.
sen åker vi **ler* ska bli underbart.




sen tänker jag på att nästa år, kommer inget att vara som det har vart innan. allt kommer att
förändras, förhoppningsvis, vissa saker till det bättre, andra kanske inte.

jag ser i alla fall att innan nästa år är över så ser allt klart ljusare ut.
och det, det är något jag kan leva länge på.

har sökt en massa skola till våren :-) äntligen är jag på väg mot mitt mål.
nu hoppas jag bara att jag kommer in.. så jag kommer ett steg närmare det jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Hej!

Sugen på en ny bloggdesign?

För endast 50 kronor kan du få en fräsh och unik bloggdesign :)

Är du intresserad är det bara att skicka ett mail till
[email protected]

I mailet kan du skriva om alla dina önskemål, vilka färger, vilken text, typsnitt mm du vill ha. Vill du ha bilder bifogar du dessa.



Ha en skön dag :)

2009-10-18 @ 09:50:50
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: sara

jag badade till och med, en gång, sen fick fötterna bada mååånga gånger

2009-11-13 @ 09:02:14
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback