massa dagar..

beklagar den dåliga uppdateringen. men jag har inte haft tid eller ork.

förra torsdagen åkte jag och clara till stockholm för att hälsa på syster + barnen.
tågresan upp gick kanoners. clara hon var så snäll och satt på sin plats, sjungde, lekte och snackade.
flörtade lite med alla som fanns runt i kring. my sweetie!


vi stannade där till tisdag.
dessa fem dagar vart ett långt elände. trots att vi hade super mysigt med barnen. men de fanns faktorer runt om detta som gjorde resan förjävlig.
sov inte så mkt. pga av retsamma katter som ville störa oss..
grr..

fredan var det lunch hos mamma
lördan målarskola med barnen i kungsängen
var i simhallen med kidsen på söndagen, sen kom jonna över och fikade
månda var vi hos gisela och fikade och promenerade, sen hos mamma och tjötade lite.
tisdan va de lunch hos mamma innan vi åkte till tåget.

i torsdags var jag med sara istan. utan barn :-) kollade en massa kläder.
i går var jag i slottskogen med barn och fikade och promenerade lite.
lämnade clara till farmor.

i morgon ska clara ha sin första gymnastik träning. redan nu övar hon för fullt hemma

Kommentarer
Postat av: Tebbe

sötnosen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback