familje lycka!

jag har så svårt att förstå, hur de kunde bli så här.
vissa konverterar till Islam, vissa till annat.
kan man göra vad som helst, gå hur långt som helst för kärlek?
eller är det utpressning?

lasse LIndh sjunger i en av sina underbara låtar med sin underbara späda röst:
”Dom säger att man inte kan välja sin familj
men jag tror fan inte ens man kan välja vem man ska älska!

kunde inte sagt det bättre själv.

jag hoppas du kommer på bättre tankar, för snart har du ingen kvar, så kan du stå där och vara en del av det där istället för en del av oss.
jag trodde vi fanns för varandra, för så har det alltid vart, vi har bara haft varandra.. men hittar man nått "bättre" så kanske VI inte räknas längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback