annars är allt som det ska?!

ja de tror jag

jag är äckligt nyförälskad, efter 9 månader, jag ler och mitt hjärta smälter när jag är med han.
jag undrar vad jag egentligen har gjort för att förtjäna denna lyckan?

trots att livet just nu har sina tvister med mig så ler jag, och är nöjd.. och jag vill alltid ha det så här.
ett jobb hade inte skadat, som
SOFIE skrev i sitt senaste inlägg, ett jobb så hade livet vart komplett.

jag vet att jag klagar och jag e grinig, men jag älskar honom faktikst.
han är allt jag vill ha...!!

haft en kanon mysig vecka men clara. trots hennes 3års agg och vansinne så e hon perfekt.

vi va i tisdags på universeum


mes eson och michaela. de va kanon mysigt.

nu kommer hon snart igen.. ska ha en sista mysig kväll med henne innan de blir pappa vecka.

i mån vankas de AFTER WORK med P och hans syster.. ska de bli så att ja får se han full för första gången?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback