kristallen o norrmannen

Fredagen i går då..

åkte, för fjärde gången denna veckan Jorden runt me 8ans spårvagn, BARA, ENBART för att det är såå himla roligt..

fast igår fick aj ju liksom gjort de jag skulle gjort när jag var där i tisdags.. så NU är det över

sen sprang ja runt i ös regnet från bussen å hit och lyssnade på WINNERBÄSK - jag har väntat på ett REGN, ja.. de e komik. komik när den är som SÄMST

kycklingsallad o vitlöksbröd när hjärtat kom hem..

kollade på kristallen och käkade kex/ost/päron å drack lite vin..

hur kunde han den där norrmannen dra in två kristaller..ja har då aldrig ens hört talas om honom..??
men men... de va säkert helt rätt.. vad vet jag om tv, egentligen..

idag blir de lungt. tvätta. gå till apoteket, promenera o bara ta de lite lungt..
tycker att du ska va me mej å inte i skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback