längesen vi sågs

Det är dåd som det här
som förföljer mig var jag än går
och jag flyr i skydd av mitt privata moln

shit har ju inte skrivit här på väldigt länge nu.. känner mej änna lite dum.. de som ja älskade att göra innan.. har ja bara glömt bort de nu?... får väl försöka börja igen, i den mån ja kan..

oj vet inte vart ja ska börja.. eller ja kanske inte måste berätta allt som har hänt.. kan ju säga lite om va som händer just nu i stället kanske

ida e värsta domedagen.. en dag ja har väntat på länge.. känns de som.. kl 18-19ikväll så vet ja.. kanitne säga va de e.. men de känns stort..
annars då? ja har de rätt gött.. haft många mysiga dagar me nära å kära på senaste.. sanna, william, bror, monica, camilla, emma... å clarisen så klart..

underbara lilla vän.. så stor hon har blitt.. dagis å grejer..
va på föräldrar möte i går..

mellan billy å mej går de la si så där va kan man la säga.. upp å ner.. just nu e de la ok liksom

sanna min darling åker på månda.. te thailand, malaysia.. 6veckor.. sakna***
de e mkt avsked nu.. känner ja.. eller ja de har vart en del, man har lämnat de gamla o tatt ett steg vidare.
ja har ialla fall släppt massa gamla känslor, personer, platser.. slutat att grubbla över det förflutna. har väl insett att de e som de e.. o de sårar mig bara..

fast å andra sidan sett så kommer bara nya möjligheter hela tiden..

"oki. men JAG ÄLSKAR DIG"

en sån sak blir ju ett nytt kaos i mitt huvud, när man släppt de gamla..

"å du lever å så eller?"

varför ska de vara så svårt... att vara nöjd...* I want more*** faithless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback