just idag...

är en bra dag, har de vart en bra dag. underbart!har väntat länge på denna dag, kanske inte just denna onsdan så.. men denna dag.. att den blev som den blev : )

har promenerat idag.. nere i hamnen, te kungsten å tebax hit.. jätte mysigt, ätit glass,,DE E VÅÅÅÅÅR!!!! clara sov nästan hela promenaden... satt nere i hamnen me jocke, de va mysigt!! gick runt på parkeringarna å letade nummer... hitta min 006 till slut, eller han gjorde.... tack!!

gick å handla å han åkte te sitt möte.. sen kom han tebax innan jobbet en snabbis..
å vi fick berättat vår hemlighet :)
lycklig!!


*Clara*
***Om du va vaken skulle ja ge dej allt de där ja aldrig ger dej, jag ger dej min morgon jag ger dej min dag***

annelie kanske kommer ner den 12... ja skulle bli såå glad... saknar henne!!!

vet inte vad som händer nu mer än att min mor kommer ner den 20 hit igen.. tycker dom e här rätt ofta ändå.. får väl se om de finns tid att ses,
å julia ska snart ha.. eller de e la minst en månad kvar. men ja längtar, måste komma i väg å träffa dom snart har inte setts den i november typ.. de e ju ett bra tag sen nu.. fy.. va ja e dålig.

pöss på er
*älska*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback