ingen soldat

"har vart vaken hela natten,
kännt om hjätrat sitter kvar
jag har litat på i morgon
jag skulle gjort så anorlunda
om jag gick i andra skor
mina ögonlock är tunga nu
snart drömmer jag om dig..."


I SKUGGAN AV DIN STOLTHET SKA JAG RESA MIG OCH GÅ..........

BLANDAT:

då framtiden var vår, din spaning efter friheten
jag tror att jag förstår
att leva med förbannelsen
det är min version av sanningen
i minnet gömda längst bak

alla bara skriker, men du och jag vi viskar, vi va inte som dom andra, vi hade varandra, jag ler och skymmer sorgen med ett skratt...

jag är nog en sån som tänker allderless för mycket på precis allting..det har jag nog sagt innan.. men de e så.. jag e en sån där jobbig människa som tänker hela tiden men aldrig kan berätta va jag tänker på eller hur jag känner, samtidigt som jag kan bli sjukt irriterad på att andra e likadana.. en sån som gömmer alla känslor, tills den dagen de spricker och kokar över..

jag måste verkligen ändra på det.. sluta gömma mig bakom min lilla fasad... fan Liv va ärlig mot dig själv och andra!! du kommer mkt längre på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback