hur fan kan man me?

du e så körd nu så de finns inte.. hoppas du skäms å inser hur mkt duu gjorde bort dej.. du ska va evigt tacksam för att de va som de va just idag.. att läget inte var anorlunda. hur fan kan man handla utan att veta läget? man gör inte så.. de finns inte i min värld.. visst att man kan bråka och vara arg över saker.. men att handla utan en tanke på vad man gör eller ens veta hur saker och ting ligger till... jag väntar mej en ursäkt.. inte för att jag bryr mig om dig längre, du finns inte i min värld, du satte mej i en sits idag som jag inte tror du själv förstår, du e körd nu, hoppas du inser det själv.. hoppas bara ni tar de lungt..
ja e leden.. ja mena inte att de skulle bli så här... känner mej så sjjukt dum som ställt till med en jävla oreda.. men de sitter på mitt samvete att du får ta hela skiten, du e inte värd de, du har inte gjort nått fel... de e bara han som e svag och inte kan hantera en situation som en normal människa...vilket e patetiskt.  fatta hur de känns å stå där sopm ett fån å se på när ni bråkar, tycker de e synd att de skulle hända just idag, eller alls. hade så trevligt innan.. hela dan ba förstördes....
ja vet ja ska inte ta åt mej å anse att de e mitt fel men de e ju de... de hade ju inte hänt om vi inte gått just där.. just idag...även om ja e glad att vi gjorde de... för att vi träffades...

skit samma ska inte älta de mera.. ville bara få ur mig det!!

hela denna dagen har vart väldigt givvande måste jag säga, i grund å botten e ja nöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback