avlägsnaren/undvikaren & de 3 bollarna

vet helt seriöst inte va ja ska säga om allt..
känns som de e så sjukt mkt missförstånd om allt hela tiden..
jag behöver bara tid i bland, stänga av mig och samla ihop mig..men de finns ingen som förstår, jag kan förklara de för alla.. men ändå förstår ingen..jag behöver vara avlägsen, undvika verkligeheten bara för att hinna i kapp mig själv.. kan man inte bara låta mej vara sån??

de e så mkt som händer just nu i mig, så många frågor som jag inte själv kan svara på, känns som ja bara själv fuckar upp allt för mig hela tiden fast de inte alls e meningen.. allt bara blir så jävla fel, har världens chans att få något bra... något som är bra för mig... så e ja sååå nära på att förlora allt.. de måste vara menat att mitt liv ska va ett helvette!!! varför kan ja inte bara hålla mig till de saker som e bra för mig?? å kämoa för de?? orka!!!

Annars har vi kollat på en jävla massa "hero´s" avsnitt... sjukt bra serie.. man vill ba ha mer, mer å mer... jag vill bara se upplösningen, hur allt slutar å hur allt hänger ihop.. men ja kommer ju få vänta ett bra tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback