(å du lever å så eller?)

asså jag kan inte sluta fundera över de.. nu e de ett sånt jobbigt grubblande..
förra veckan va totalt katastrof.... ja bara stängde av allt i och utanpå mig.. ja bara orkade inte..

men de va ju inte om de ja ville skriva nu

asså de e de här återkommande
(å du lever å så eller?) ja DU fattar...
varför? varför bry sej? jag bryr mej inte längre.. borde väl inte ge svar tillbaka.. men vem kan låta bli... de har ju på nått sett blitt en rolig grej, eller hur?? de handlar ju inte om samma sak längre, de e ju inte samma nu som då.. men den där känslan sitter ju i fortfarande.. jag trodde de va avklarat efter de där vid jul när vi på nått sätt släppte de och sa förlåt och grattis å så.. å då känndes de liksom skönt.. ja menar ja har inte brytt mej på länge.. men yeeh yeeh.. de e la inget å haka upp sej på.. kanske bara ren artighet?? fast... näää... eller?? skit samma.. de e liksom ingen idé artt grubbla.. för de e orelevant!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback