uttråkad

i väntan på pengar som vanligt runt detta datumet finns det inte så mycket man kan göra förutom att se fram emot vad man kan göra när pengarna kommer..

nu ringde promenad vännen.. lite sen å så men de  ela sånt som händer när man litar på att barnet ska vara väckarklocka.. har själv gjort de misstaget.. massssa gånger!!!

i mån e de midda hos sannas mamma.. sanna e förövrigt en av mina bästa vänner sen 4klass.. å hennes mamma e som min mamma typ.. brukar va där i bland å ta en kaffe å så..

undra om de e kallt ute.. de borde de va.. asså i går när jag gick ner å köpte chips.. de måste vart typ 5 minus.. jag kunde helt seriöst typ inte andas... sjukt...

tebax te de där me pengarna..alltid ett bra diskussions ämne..(sitter ju i princip här å har en konversation me mej själv rent tekniskt) va ja ville komma fram till va att de inte finns så mycket man kan gö som e gratis.. fast promenera å så kan man ju.. å de e de vi ska göra. ta me lite matsäck å så
sen e ja sjuuukt röksugugen..
undra va ja borde ha för kläder på mig.... borde nog ta å kolla upp det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback